Inginerii sai venereaza caroseriile ultrausoare si sasiurile mai agile ca o pisica fugarita, asa ca 800 CP sunt mai mult decat suficienti pentru ca masina sa-si puna cu botul pe labe adversarii.
Dar de unde atata putere? Ei bine, o versiune mai vanjoasa a agregatului de 3,8 litri de pe MP4-12C ar fi putut deveni o solutie, insa britanicii n-au vrut sa forteze nota. In schimb, au hotarat dezvoltarea unui V8 de cinci litri cilindree, de la care sunt asteptati pe putin 799 CP (este posibil ca aceasta cifra sa dea si numele masinii).
Intre timp, Graziano se va ocupa de crearea unei transmisii cu sapte trepte si ambreiaj dublu, ce va avea misiunea sa administreze in asa mod forta motorului, incat bolidul sa obtina un sprint de 2,8 secunde pe proba 0-100 km/h. Viteza maxima va depasi cu mult pragul celor 300 km/h, dar, pana acolo, torpila din Woking se va mai lauda cu o performanta: 0-320 km/h in 20 de secunde.
Potrivit celor de la Autocar, McLaren are de gand sa construiasca intre 100 si 150 de asemenea masini pe an, vreme de 3-4 ani; cu alte cuvinte, cifra de productie o va depasi de cinci ori pe cea a lui F1.
Cat despre pret, avem o veste buna si una rea. Cea buna e ca noul hypercar nu va costa 1 milion de $ (precum F1). Cea rea este ca va diminua averea doritorului cu vreo 600.000 de $. E de ras sau de plans, ai timp sa te hotarasti pana in 2014.