Sinceri sa fim, nu am apucat sa apreciem cum se cuvine proportia de special din 16C Galibier. Sigur, stiam din capul locului ca o sa ascunda sub capota enormul W16 de opt litri al lui Veyron si ca habitaclul va fi precum o oda inchinata bunului-gust, dar ca sa ajungi sa aplauzi asemenea lucruri, trebuie intotdeauna sa treci de etapa designului exterior. Iar Galibier, in aceasta privinta, doar ceva mai reusit decat un Maybach. Adica foarte anost.
OK, acea capota cu usi decupate de-o parte si de-a alta nervurii centrale este foarte cool, dar, in rest si din aproape orice pozitie, masina arata precum rezultatul nefericit al unui gang bang dintre Porsche Panamera si o gasca de modele Volkswagen. Si nici macar asta nu este cel mai rau lucru.
Nu, cel mai rau lucru este ca vor face mai multe masini identice, le vor boteza Royale si, pentru asta, vor cere o suma cu care ai putea sterge datoria unei tari africane. Cine nu stie cine a fost Royale si cam ce a reprezentat el pentru istoria industriei auto, sa dea un “search� pe Google; restul, vom continua sa ne rugam ca Galibier de serie sa arate putin altfel. Putin mai mult…