Si totusi: cat de banal poate fi un C-Klasse ce va depasi, destul de probabil, potentialul vechiului M5?
Aproape deloc, sa fim seriosi. Mai ales ca vorbim si despre un cuplu de vreo 620 CP, canalizat spre rotile posterioare de o transmisie robotizata cu sapte trepte (celebra AMG Speedshift MCT) si, ulterior, trecut prin “filtrul� unui diferential spate autoblocant.
Cum s-a ajuns aici? Teoretic, destul de simplu: propulsorul V8 de 6,2 litri, instalat pe C 63 AMG, a primit “organele� versiunii de pe SLS AMG (nume de cod M159). Care, dupa cum bine stii, se lauda cu 571 CP si 650 Nm.
Asadar, C 63 AMG Black Series pica undeva la mijloc, aceeasi situatie inregistrandu-se si in privinta performantelor: daca SLS atinge o viteza de 317 km/h, cel mai tare C-Klasse se va multumi cu “numai� 300 km/h (limitati electronic). Nu-i rau, pentru o masina de nici 100.000 de euro…