Acasa » Stiri » Suzuki se pregateste pentru Tokio

Suzuki se pregateste pentru Tokio

Postat in 9 noiembrie 2011
/
Comments are off for this post

Desi multa lume este de parere ca Suzuki face masini de jucarie, iar imaginile de mai jos par sa sustina aceasta afirmatie, va asiguram ca lucrurile nu stau chiar asa.

Tinand cont de faptul ca pretul petrolului creste mai repede decat o cultura de bacterii lasata pe o farfurie Petri, iar omul modern vrea sa se deplaseze cat mai mult la volan, japonezii s-au gandit sa vina cu trei concepte la Salonul Auto de la Tokio.

Doua sunt menite sa ne arunce intr-un univers paralel Anime, in timp ce al treilea va fi, cel mai probabil, cel care va fi disponibil pe piata.

Primul care ne-a atras atentia este o acadea cu patru roti denumita Q-concept, care ofera doua locuri in tandem si un sistem de acces usor in habitaclu, prin rotirea scaunului soferului.

Nu se stie nimic despre platforma tehnica, dar banuim ca va fi pus in miscare de un ansamblu 100% electric, din cateva motive.
In primul rand nu se vad tevile de esapament.
In al doilea rand, rotile cu butuc plin sunt folosite pentru solutia cu motor electric integrat.
Iar, in al treilea rand, oficialii niponi au declarat ca acest model este destinat pentru deplasarile zilnice pe o raza de maxim 10 km.

Urmatorul model in lista este Suzuki Regina, un alt mic model citadin ce aminteste de Citroen DS.

Acesta este mai bine ancorat in realitatea economica ce tine de productia unui model 100% nou.
Designul este foarte elegant si arata dorinta japonezilor de a produce o caroserie optimizata din punct de vedere aerodinamic.

Forma caroseriei este fluida si nu are schimbari bruste de directie ale panourilor ce o alcatuiesc, oglinzile laterale sunt inlocuite de camere de luat vederi, iar rotile posterioare sunt carenate.

Acest concept este destinat sa prezinte viziunea Suzuki pentru generatia urmatoare a automobilului compact (mic) global .

Motorizarea nu este cunoscuta, dar se stie ca ofera un consum de combustibil de 3,1 l/100 km, in timp ce emisiile de CO2 pot atinge valoarea de 70 g/km.

Aceasta performanta de consum este posibila atat datorita formei caroseriei cat si masei proprii de numai 730 kg!

Ultimul concept despre care vom vorbi este Swift EV, dar o vom face intr-un articol separat.