De fapt, noi suntem in stare sa mergem pana intr-acolo incat sa-l declaram mai apetisant decat recent lansatul 911…
In mod cert, designerii Porsche nu s-au ostenit prea tare pentru a ajunge la rezultatul din pozele de mai jos, dar, uneori, nu e nevoie de multa munca pentru a rezulta o capodopera. Una peste alta, au modificat putin linia farurilor, au latit bosajele, au marit fantele de aer laterale si au instalat un set de roti mai mari; ei bine, asta e tot ceea ce trebuiau sa faca.
Daca nu cumva vreun constructor italian se decide, tam-nesam, sa lanseze cine stie ce “racheta� in vara, avem in fata ochilor vedeta incontestabila a viitorului sezon estival. Si totusi, vorbim de un constructor german. Pregateste-te deci, pentru cateva date tehnice.
Nu, nu vom incepe cu motoarele, ci cu platforma. Si asta pentru ca respectiva arhitectura este confectionata din aluminiu. Cu alte cuvinte, masina, desi a crescut putin in lungime si in ecartament, este mai usoara decat predecesoarea sa. Acesta nu este insa singurul avantaj al noului Boxster: ambele motoare boxer, de 2,7 si 3,4 litri, dezvolta mai multa putere decat cele de dinainte. Nu cu mult, dar suficient cat sa vorbim, in cazul versiunii S, de un 0-100 km/h in 4,7 secunde (varianta normala executa proba in 5,4 secunde).
OK, hai sa-ti dam si restul cifrelor: 310, 7. Pentru Boxster “basic� – 265, 7. Primele sunt, ai ghicit, cele aferente numarului de cai; celealte desemneaza numarul de trepte din cutia PDK. Ambele masini sunt disponibile, standard, cu transmisii manuale cu sase trepte, insa cea robotizata este ideala pentru “linute�. Deh, progresul…
PS: Cel mai ieftin Porsche Boxster va costa, in Germania, 48.291 de euro cu TVA; daca-l vizezi pe “S�, atunci trebuie sa pregatesti minimum 59.120 de euro. Tot cu TVA.