Sacrilegiu? Nici pomeneala. Cel putin, nu cand vorbesti despre o propulsie hibrida cu tehnologie HY-KERS, ce va furniza in jur de 920 CP. Ai auzit bine: 920 CP.
Stim ca urasti hibrizii, dar, in cazul acesta, va trebui sa faci o exceptie…
Asadar, Ferrari va merge pe mana unei motorizari duale, unde rolul principal va fi incredintat, totusi, agregatului termic. Acesta va fi un V12 inrudit cu cel instalat pe FF si F12berlinetta, a carui cilindree ramane inca un mister. Unele voci spun ca va avea capacitatea motorului original, altele spun ca italienii o vor mari la 7,3 litri.
Oricare va fi decizia, un lucru e cert: succesorul lui Enzo va fi cel mai rapid Ferrari din istorie si una dintre cele mai rapide masini din lume. Sursele apropiate proiectului vorbesc deja despre un 0-100 km/h in sub 2,5 secunde si despre o viteza maxima de peste 400 km/h, asa ca Veyron – pazea…