Quorisvine sa indice
soliditate, lux si tehnologiefiind derivat, spun ei, din cuvintele
coresi
Quality.
Touch Sense , care este dezvoltat de Immersion Corporation, tehnologie similara cu cea folosita de Lexus si Mercedes-Benz;
– Sistem activ de management al sigurantei, similar cuPre-Safecelor de la Mercedes-Benz; in cazul in care sistemele video si radar detecteaza un impact iminent, cu ajutorul unor algoritmi complecsi, acest sistem suplimenteaza forta de franare, pretensioneaza centurile si pregateste ocupantii de un impact;
– Faruri adaptive cu LED (!), tehnologie utilizata in prezent doar la Audi A8 si CAdillac Escalade Platinum Edition;
-Cutie de viteze automata cu 8 trepte dezvoltatain-house(!);Lista ar putea continua pana maine, dar nu avem timpul si spatiul acum.
Motorizarile cunoscute pentru Europa sunt doua versiuni ale motorului de 3,8 litricare vor dezvolta 285 CP, in versiunea cu injectie indirecta, respectiv 335 CP in versiunea cu injectie directa de banzina.
Sunt de asteptat cel putin inca doua motorizari, una diesel de trei litri despre care se speculeaza ca ar fi in dezvoltare, precum si piesa de rezistenta: faimosulTau.
Pentru cine nu stie, generatiaTaureprezinta varful de lance al sud-coreenilor: V8, 5 litri, 429 CP
si 510 CP!
Adica suficient cat sa se aseze la masa cu BMW 750i, Mercedes-Benz S500, Audi A8 4.2 si Jaguar XJ Supercharged.
Daca si cum o va face vom afla in lunile ce vor urma.