Acasa » Stiri » Lupul in blana de oaie: Mitsubishi Proudia si Dignity

Lupul in blana de oaie: Mitsubishi Proudia si Dignity

Postat in 23 iulie 2012
/
Comments are off for this post

Hai ca pe-asta n-o stiam nici noi.

Dupa ce au stat si s-au scarpinat in cap vreo 10 ani, oamenii de decizie de la Mitsubishi au decis ca e momentul sa aiba iar un cuvant de spus in clasa de lux.

Stim ca Lux si Mitsubishi nu prea rezoneaza in mintea multora, dar a fost o vreme cand se intampla acest fenomen.

Pe vremuri, mai precis pe la sfarsitul anilor \’90, existau Mistubishi Proudia si Dignity, fabricate in colaborare cu Hyundai, ale caror modele erau arhicunoscutele Equus si Centennial, modele care au avut un fel de cautare, dar au fost scoase de pe piata intr-un final, din cauza performantelor financiare nu prea grozave.

Ca sa eliminam confuziile, si asa prea multe, trebuie sa explicam cum stau lucrurile.

Mitsubishi Proudia si Dignity sunt, de fapt, Infiniti M si M35h L LWB, modelul cu ampatament lung, fabricat, in special pentru piata chineza.

Acest lucru este posibil gratie unui contract semnat intre Infiniti si Mitsubishi, care permite celor din urma sa faca exact acest lucru si ajuta ambele companii.

Avantajul vine din faptul ca brandul de lux japonez nu este prezent oficial in… Japonia!


Iar asta vine ca un dezavantaj in fata celor de la Lexus, care au intrat pe piata japoneza in 2005, dar au avut vanazri situate undeva la 40% din target.

Infiniti si-a facut temele, cativ a prieteni si a luat decizia de a vinde modelul M sub emblema Mitsubishi.


Acest lucru ii va ajuta sa incaseze banii si sa nu expuna numele Inifiniti riscului unui esec pe piata locala.

Mitsubishi Proudia, aka Infiniti M37, este echipat cu motorul V6 cu cilindreea de 3,7 litri, care produce 328 CP care pot ajunge fie la puntea spate, die la toate rotile, in functie de alegerea clientilor.


Pentru cei care vor ceva mai potolit, exista optiunea motorului de 2,5 litri care produce 222 CP ce sunt pusi pe asfalt de rotile puntii spate doar.

Varianta VIP, numita Dignity, a carui traducere e redundanta, are un ampatament marit cu 150mm si dispune de sistemul de propulsie al lui M35h LWB, respectiv alte 99,99% din componente, cu exceptia emblemelor, capabil sa produca 359 CP.

Pretul de vanzare, in Japonia evident, pleaca de la 4022000 Yen (aproximativ 40700 EUR), pentru Proudia, respectiv 8400000 YEN (aproximativ 85000 EUR) pentru elitistul Dignity.
Acum vom astepta reactiile japonezilor si stam cuminiti sa vedem cati japonezi vor plati caramizi de bani pentru un Infinitimitsubishi