Pe de alta parte, daca ai unul in batatura, s-ar putea sa te intereseze oferta lui G-Power.
Dupa capul nostru, cei 340 CP ai agregatului “sase-in-linie� sunt suficienti pentru o distractie pe muchie de cutit, mai ales privind lucrurile prin prisma tractiunii spate si a cutiei manuale. Dupa mintea unuia care bea Red Bull in loc de apa, herghelia are nevoie de intariri. G-Power ofera exact 95 de armasari in plus, obtinuti prin modificarea presiunii de supraalimentare, resetarea ECU-ului, redimensionarea sistemului de racire pentru turbina si instalarea unei evacuari din titan. Care, apropo, cantareste cu 20 kg mai putin decat cea de serie.
Cei 435 CP (si 590 Nm, cu 140 mai multi decat totalul original) catapulteaza bolidul bavarez pana la “suta� in 4,5 secunde; totodata, ii imprima o viteza maxima de 300 km/h.
Inima lui 1M Coupe nu a fost, insa, singura vizata: specialistii tunerului din Autenzell propun si un tren de rulare cu noua posibilitati de setare, finalizat cu jante de 20 inch si frane cu discuri de 396 mm. Ca sa ai cu ce sa te joci…