alb-albastriiau vandut, an de an, mai multe masini decat oricare alt producator de lux.
Ei bine, dominatia fabricantului din Munchen ar putea fi intrerupta in 2012. Si nu de catre Mercedes, asa cum ai putea crede, ci de “vecinul� Audi.
Intr-un fel, ne asteptam la asta. Grupul Volkswagen a injectat in brand-ul din Ingolstadt, doar in ultimii 10 ani, vreo 20 de miliarde de euro. Cheltuiti, slava Domnului, cu cap: Audi ofera azi 12 linii de modele, de doua ori mai multe decat in 2003. In total, vreo 40 de masini, care se descurca de la onorabil in sus pe toate pietele lumii.
Pe de alta parte, surprinde faptul ca nemtii au ajuns pana aici atat de repede. Audi isi propusese sa devina boss-ul pietei premium undeva la finalul deceniului, dar, dupa ce l-a depasit pe Mercedes in 2011, a vandut, in primele opt luni ale anului curent, 961.000 de masini – cu doar 2.110 mai putine decat BMW. Asta in conditiile in care vanzarile BMW, fata de aceeasi perioada a sezonului trecut, au crescut cu 7,8%.
Ca fapt divers, in perioada ianuarie-august 2011, avansul marcii din Munchen fata de Audi era de peste 40.500 de masini. Sic transit gloria mundi…
Sursa: Autonews