Ti-o spunem pentru ca Paris-ul e imediat dupa colt, iar Brabus nu vrea sa dezamageasca. Drept dovada, uite o mostra din colectia all-season
, bazata pe SL 500.
Oricine a deschis, macar o data pe zi, un site auto, stie ca Brabus incepe acolo unde se termina AMG. In toata intinderea Occidentului n-ai sa gasesti un preparator de Mercedes mai dezinhibat ca tunerul din Bottrop, dar, ca sa vezi, ne va lua cu binisorul in capitala Hexagonului. Nu stim exact de ce – probabil, nu vrea sa faca tambalau intr-o casa
straina –, insa dovada e clara: in loc de un kit dedicat lui SL 65 AMG, ne vom multumi cu unul pentru SL 500.
Motive de intristare? Nicidecum: propulsorul V8 biturbo, capabil de 435 CP si 700 Nm pe masina de serie, dezvolta, sub capota roadster-ului din imagini, 520 CP si 830 Nm. Deci, cam cat un SL 63 AMG. Fara indoiala, un inceput bun…
Sprintul pana la prima “suta� dureaza 4,4 secunde (4,6 secunde la modelul standard, 4,3 secunde in cazul lui SL 63 AMG), iar viteza maxima este de 300 km/h (limitata electronic; Mercedes spune “Stop!� la 250 km/h). Toate astea, fara mari complicatii: modulul PowerXtra vizeaza doar electronica motorului si presiunea sistemului de supraalimentare, precum si instalarea unui intercooler auxiliar, cu propria pompa electrica. Gata!
Gata? Nu, fiindca nu te poti numi client Brabus daca nu bifezi kit-ul aerodinamic, trenul de rulare sport cu suspensii Bilstein si diferential autoblocant, jantele de 20 inch si interiorul cu insertii din fibre de carbon. Mai mult ca sigur, o sa dai o avere pe toate astea, dar, nu-i asa, AMG-uri vezi pe langa orice cafenea de Doamne-ajuta.