Ei bine, abia acum a sosit momentul sa apese pe tragaci. Fa cunostinta cu RCZ R.
E doar un concept, dar nici noi nu ne-am nascut ieri: la un moment dat, vom vorbi si despre un model de serie. De fapt, planul este atat de evident, incat Peugeot a dat foc la perdea si a anuntat R-ul pentru 2013, versiunea de strada urmand a avea probabil, configuratia prototipului. Doamne-ajuta, caci masina ascunde unul dintre cele mai nervoase motorase turbo de pe piata: 1,6 litri, 260 CP. Adica peste 160 CP/litru.
Practic, acesta va fi cel mai puternic agregat din istoria modelelor Peugeot de strada, in conditiile in care nici cu eficienta nu sta rau: francezii trambiteaza un nivel al emisiilor de 155 g de CO2/km.
Ce altceva vom mai gasi pe platou? Pai, obisnuita suspensie sport, asortata cu roti cu jante usoare si anvelope dolofane, dar si un diferential Torsen cu patinare limitata. Salivare placuta…