Acasa » Stiri » Audi Q3 2018: ce am aflat pana acum

Audi Q3 2018: ce am aflat pana acum

Postat in 11 august 2017
/
Comments are off for this post

Noua generatie de Audi Q3 a fost pentru prima data testata, iar Audi a confirmat faptul ca isi pune mintea la contributie pentru a scoate un rival proaspatului BMW X1 pana in 2018.

Observam ca grila frontala a capatat un aspect cu totul nou, fiind putin mai lata decat cea de pe modelul curent.

De  nfluenta noului A8, nu scapa, ci preia detalii cum ar fi farurile din fata. Prognosticurile sustin ca ar putea capata pe de-a-ntregul forma lui Q5, la scara mai mica.

In forma sa prezenta pe piata, Q3 foloseste un tren de rulare  care poate fi regasit si la platforma VW Mk5 Golf. Ca mai toate modelele din grupul VW, noua versiune va trece la platfora MQB intalnita la aproape orice model de la masinile sport Audi TT pana la SUV-ul Kodiaq de la Skoda.

Schimbarea atrage dupa sine mai multe avantaje: scade greutatea, mareste spatiul util si face posibila implementarea tehnologiei hibride.

Sursa: TopSped.com

Ca dimensiuni,viitorul model este comparabil cu cel actual, cu exceptia unor modificari minore dar, demne de mentionat. In lungime se vor adauga 60 mm, iar in latime 50,in timp ce e probabil ca ampatamentul sa se alungeasca cu 50 mm. Rezultatul maririi dimensiunilor atrage dupa sine avantaje: pasagerii din spate vor avea mai mult loc, iar capacitatea portbagajului se va schimba si ea, depasind probabil cei 420 de litrii ai modelului curent.

Designul si tehnologia, cele doua piese de rezistenta pe care le folosesc producatorii auto ca sa impresioneze, nu promit mai putin.Bordul si consola centrala se vor integra intr-un plan mai ergonomic cum vedem in prezent la Q5. Cabina cu pilot automat va inlocui instrumentele adunate in fata langa volan si, pentru ca bordul-ul este conceput orizontal, vizual se va amplifica senzatia de spatiu.

Noua platforma MQB deschide acum o gama foarte larga de posibilitati pentru Q3, cea mai interesanta este probabil aparitia unei variante cu sistem hibrid e-tron. Oficialii Audi dau de inteles ca ar putea sa apara dupa 12 luni de la lansarea versiunii normale.

Alimentarea modelului hibrid va cuprinde un motor TFSI 1.4 litri si un motor electric care ar putea reduce consumul de combustibil cu mai mult de 1.9 l/km su  cu emisii de CO2 sub 40g/km.

Compania considera de asemenea posibilitatea de a lansa un Q3 electric si, pentru a le face clientiilor o oferta mai atragatoare, vor pune la dispozitie o setare de incarcare rapida.

Articole similare