Jaguar face eforturi sa ramana la masa baietilor mari, dominata, fara drept de apel, de trio-ul german: Audi, BMW si Mercedes-Benz. Ordinea este alfabetica.
Cavalerul britanic beneficiaza de o imbunatatire a performantelor motorului, care este acelasi V8 supraalimentat, cu cilindreea de 5 litri folosit pentru modelele de top produse de Jaguar si Land Rover.
Puterea a crescut de la 542 CP la 567 CP, iar momentul motor dezvoltat atinge cifra magica: 700 Nm.
Prima suta de km/h este atinsa, cu plecare de pe loc, in 4,2 secunde, iar accelerarea continua pana la atingerea vitezei maxime de 300 km/h.
In interior apare o noua centrala multimedia, cu un ecran tactil de 10 inci si cateva artificii menite sa gadile ego-ul proprietarului, in special o inflatie de logo-uri cu 575…
Ca alte noutati, ar fi introducerea sistemului de monitorizare a oboselii soferului, franare autonoma de urgenta, precum si sistemul de mentinere a benzii de mers. Mai bine mai tarziu, decat deloc…
Pretul anuntat, pentru ogiva cu roti, este de 93710 lire sterline, adica usor peste 100k euro.
P.S. Mai jos exista o explicatie menita sa scoata din ceata pe oricine: