Partea buna a lucrurilor? Nu va deveni prea curand…
Potrivit inginerului-sef responsabil de tehnlogiile hibride in cadrul Land Rover, Peter Richings, versiunea eco
a celui mai nobil tot-teren din lume nu va ajunge in showroom-uri mai devreme de 2015; pe de alta parte, nici nu va intarzia dincolo de 2020. Just. Atunci cand se va iti in cataloagele Land Rover, insa, ne va lasa cu gura cascata: favorita pentru propulsarea mastodontului este o motorizare similara cu cea a lui Jaguar XJ e prototype.
Prezentata in iunie la Goodwood, limuzina-concept are un propulsor turbo de numai doi litri, asistat de o unitate electrica de 95 CP. Impreuna cu bateria litiu-ion de 12,3 kWh, aceasta pune umarul la obtinerea unui consum mediu incredibil de mic: 3,8 litri/100 km (emisii de CO2: 75 g/km). Mai mult, zeama
din acumulator imprima o autonomie de vreo 40 km in modul full electric. Misto, daca chiar te atrag chestiile astea…
Sursa: Auto Express