De curand, nemtii de la Tuningwerk au prezentat un pachet de imbunatatire a modelului cu ampatament lung.
Au inceput prin a-l baga la un regim de slabire intens prin care s-a redus masa proprie cu peste 120 de kilograme.
Aceasta performanta in sine este de apreciat, mai ales ca baietii nu s-au sfiit sa foloseasca elemente din fibra de carbon si sa inlocuiasca total alte subsisteme.
Sistemul de franare are acum discuri de franare cu compozitie carbon-ceramica, iar sistemul de evacuare a gazelor arse a fost inlocuit cu unul care opune o rezistenta mai scazuta gazelor arse, favorizand astfel performantele dinamice…
Care permit viitorilor posesori de septari
preparati de Tuningwerk sa faca de ras orice posesor de Ferrari, Porsche, Lamborghini si alte plante neproductive.
Bolidul din imagini poate accelera de la 0 pana la 100 km/h mai repede decat poti spune primele doua cuvinte din Tatal nostru
, asta daca mai ai aer in piept, si anume 3,5 secunde si accelereaza pana cand vitezometrul atinge valoarea de 350 km/h…
Nu-i rau pentru un vehicul cu o masa proprie de peste doua tone, capabil sa transporte patru pasageri intr-un lux desavarsit, nu?
Am lasat spre final cireasa de pe tort…
Motorul.
Dupa ce iese din mainile nemtilor, mecanismul cu ardere interna dezvolta 720 CP (!) si un moment motor de 1090 Nm… Asta ca sa nu lase vreo sansa niciunui automobil cu stea in frunte!
Desi nu mai conteaza, trebuie sa dam si costul acestei distractii: 198.000 de euro.