Ce inseamna asta?
Va spunem imediat.
In schimbul sumei de 4641 Euro (pret recomandat de producator) la care se adauga taxe, posesorul unui Touareg primeste un spoiler nou pentru partea din fata, bosaje suplimentare pentru roti, o parte inferioara noua pentru spoilerul spate si un eleron pentru Hayon.
Pentru alti 595 Euro, plus taxe, se ofera si evacuarile cvadruple din otel inoxidabil, pentru a iesi mai mult in evidenta.
Dar cum toate aceste schimbari nu inseamna nimic fara niste performante dinamice pe masura, ci doar praf in ochi, inginerii de la JE Design si-au bagat nasul sub capota si in habitaclu.
Dupa lupte seculare care au durat cateva luni, motorul 4.2 TDI arunca pe sosea 410 CP, in loc de 340 CP, si un moment motor de 930 Nm(!), care ajuta SUV-ul VW sa atinga 100km/h cu plecare de pe loc in 5,4 secunde, continuand accelerarea pana la atingerea unei viteze maxime de 269 km/h.
Pretul pentru aceasta distractie este de 2999 Euro, plus taxe, in conditiile in care JE Design ofera o garantie de 12 luni pentru motor, sistemul de supraalimentare cu turbina si trenul de rulare.
Aceasta garantie poate fie extinsa la 2 ani contra sumei de 199 Euro.
Pentru cei care au optat pentru motorul 3.0 TDI, puterea motorului a fost crescuta de la 240 la 285 CP.
Pentru a permite utilizarea cat mai eficenta a puterii dezvoltate de motor, noul modul de control al suspensiei coboara masina cu 35 mm, pentru doar
1428 Euro.
Pentru ca traim in plina epoca Dub&Bling, JE Design ofera si un set de jante cu diametrul de 22 de inci care pot fi incaltate cu anvelope 295/30, pentru un cost total de 5190 Euro.
Cireasa de pe tort este interiorul tapitat integral cu Alcantara, inclusiv plafonul, pentru un pret care urmeaza a fi anuntat de JE Design.
Suntem siguri ca vom vedea pe viu aceste modificari facand parada prin Bucuresti in curand.