Avem noroc insa, pentru ca, asa cum spunea Einstein insusi, uneori sunt si ignoranti care nu stiu ca unele lucruri sunt imposibile si le fac posibile
.
Cum este cazul de fata…
Departe de a fi niste ignoranti, specialistii de la Hamann s-au pus pe treaba si au transformat noul BMW M5 dintr-un supercar intr-un hipercar. modelul standard
sunt isuficienti. Asa ca s-au pus de demontat, reproiectat si refacut componente.
Rezultatul?
O caroserie mai lata, roti mai mari, sistem de franare mai bun si un interior personalizat.
Tunerul din Laupheim a marit ecartamentul cu 25 mm pentru puntea fata, respectiv 30 mm pentru puntea spate.
Aripile au fost largite, spoilerul frontal include lampi de zi cu LED, in timp ce spoilerul din spate a primit un difuzor aerodinamic din fibra de carbon pentru a creste apasarea aerodinamica pe puntea spate.
Rotile au acum jante cu diametrul de 21 de inci, forjate si dotate cu o piulita centrala precum modelele de curse.
Acestea sunt incaltate
cu anvelope Continental Sport Contact 5P cu dimensiunile 265/30 ZR 21 pentru rotile din fata, respectiv 325/25 ZR 21 pentru cele din spate.
Interiorul poate fi personalizat in cel mai mic detaliu, pornind de la covorasele speciale, ornamente lacuite, tapiterii speciale, pedale din aluminiu si asa mai departe.
Cireassa de pe tort, insa, va fi pachetul tehnic aflat in pregatiri intese.
Sistemul de evacuare fa fi optimizat pentru imbunatatirea fluxului gazelor arse, iar sistemul de management al motorului va schimba modul de functionare a acestuia pentru a produce aproximativ 160 CP in plus fata de cei 560 produsi de modelui standard
.
Adica, se vor arunca pe asfalt vreo 720 CP…
Adica de 7 ori mai mult decat producea primul motor al companiei bavareze, faimosul Type IIIa, produs in 1917.
Asteptam cu (mult) interes desfasurarea ostilitatilor in viitorul apropiat.