Drept dovada, uite un program de tuning pentru 57S Coupe – a.k.a. Cruiserio –, creat de o companie obscura din… Japonia.
OK, recunoastem: 57S Coupe nu este un model oficial Maybach. Fosta marca Daimler AG a furnizat doar “materia prima�, de transformarea lui 57S in Cruiserio ocupandu-se Xenatec.
La randul sau, Xenatec a dat faliment dupa doar cateva exemplare fabricate – probabil, pretul de baza aberant, de 675.000 de euro, a avut legatura cu asta –, iar acum niponii de la Office-K propun un kit taman pentru aceste GT-uri gigantice.
Lamurit? Bun, pentru ca oricum toate astea nu contau prea mult. Important este ca, in ciuda prapastiei cascate intre cultura japoneza si cea afro-americana, Office-K a produs un GT care va determina minimum 10 rapperi sa-i dedice versuri. Si cel putin unul care sa sara cu o melodie intreaga.
Nu stim exact dimensiunea acelor “tigai� cu rol de jante, dar un lucru e cert: nicicand o fisa tehnica cu 612 CP, 1.000 Nm, 0-100 km/h in 5 secunde si 275 km/h inscrise pe ea n-a fost atat de neglijabila…