Si ce modalitate mai simpla de a castiga inimile americanilor exista, decat cu o limuzina de lux propulsata de un V8 modern si puternic?
Respectivul agregat este, practic, o versiune mai mare si mai potenta a binecunoscutului Tau de 4,6 litri, iar fisa sa tehnica demonstreaza ca Hyundai a ajuns in ipostaza de a se bate de la egal la egal cu Mercedes, BMW ori Audi.
El dezvolta nu mai putin de 429 CP si 510 Nm dintr-o cilindree de cinci litri, ceea ce inseamna ca, cel putin din punct de vedere al numarului de armasari, sta chiar mai bine decat concurentii germani (V8-ul BMW de 4,4 litri propune “doar� 408 CP, in timp ce – inca – actualul propulsor Mercedes de 5,5 litri are numai 388 CP).
Pe mai-marele Equus, el va fi cuplat la o transmisie automata cu opt rapoarte, dar nu se stie daca aceasta “echipa� va face parte si din ansamblul constructiv al lui Genesis.
Oricum, cele mai rapide limuzine de clasa mare si de lux ale nemtilor au de ce sa se teama, mai ales ca Equus si Genesis 5.0 V8 – disponibile incepand cu martie 2011 in SUA – vor avea, mai mult ca sigur, preturi sensibil mai mici.