Actualmente insa, “cel mai bun� nu este sinonim cu “cel mai puternic�, uriasul diesel al Ovalului Albastru fiind ceva mai slab decat contracandidatul de la GM, Duramax; ei bine, situatia este pe cale sa se schimbe.
Cand vine vorba despre piata truck-urilor full-size, intre Ford si General Motors se naste un razboi fara prizonieri; practic, fiecare tentativa a unuia de a obtine un avans in punctele-cheie ale problemei – putere, cuplu maxim, sarcina utila, masa maxima remorcabila – este anihilata imediat de catre celalalt.
Este si cazul de fata, V8-ul diesel de 6,6 litri, 397 CP si 1.037 Nm al fostului lider mondial fiind, momentan, mai “vanos� decat Power Stroke-ul de 6,7 litri, 390 CP si 997 Nm. Solutia lui Ford? Un Power Stroke mai puternic evident, cu care yankeii vor face cunostinta in curand.
Potrivit celor de la PickupTrucks.com, acesta va avea aceeasi cilindree dar, gratie cumulului de modificari tehnice, va dezvolta cel putin 400 CP si, atentie, minimum 1.085 Nm! De data aceasta, California nu are nici o sansa…