Cateodata insa, anumite exceptii trebuiesc facute, mai ales cand acestea onoreaza un angajat cazut la datorie.
Ghilimele nu exista pentru ca, in cazul lui Hiromu Naruse, chiar asta s-a intamplat: pilotul de teste nipon a decedat in urma unui accident petrecut pe Nurburgring, in timp ce se afla la volanul unui Lexus LF-A.
Ei bine, cu ceva vreme inainte ca nenorocirea sa se intample, Naruse avusese ideea construirii unui hot-hatch cu motor fata si tractiune spate, materializata prin conceptul GRNM Hot-Hatch; acum, in onoarea sa, Toyota este decisa sa ridice stacheta si mai sus, propunand o versiune cu totul speciala a minusculului Aygo.
Ai citit bine: sub capota masinii de nici 3,5 m lungime vom regasi un motor de 1,5 litri de origine Daihatsu, ce va livra cuplul spre o punte spate… independenta. In plus, japonezii vor avea grija ca mititelul sa se plaseze binisor sub limita celor 1.000 kg greutate, astfel incat ne asteptam ca aceasta sa fie cea mai distractiva creatie a lui 2010.
Am spus cea mai distractiva, nu si cea mai ieftina: un astfel de Aygo va avea un pret de baza de aproximativ 12.300 de euro.