De fapt, chiar asa si este, o simpla privire aruncata peste dotarile versiunii cu numarul trei demonstrand ca avem de-a face cu o masina aproape indestructibila.
Chiar daca nu pare, aproape fiecare componenta a tot-terenului a fost revizuita, inclusiv cele care-i definesc designul exterior. Race Touareg 3 are un calandru nou, un plafon cu look diferit (gratie, in special, noilor prize de aer, modelate astfel incat sa nu mai influenteze negativ aerodinamica bolidului la viteze ridicate) si un set de jante inedite, cu diametrul de 16 inch, “ambalate� in anvelope BF Goodrich de 235/85.
Cel mai tare Touareg poate zburda cu 188 km/h pe aproape orice tip de teren, iar asta o datoreaza, in buna masura, motorului TDI de 2,5 litri cilindree (fortat de inginerii germani sa dezvolte 300 CP si 600 Nm). El consuma ceva mai putin combustibil decat o facea pe Race Touareg 2 si, impreuna cu trenul de rulare la fel de dur ca granitul, promite sa alcatuiasca o echipa invincibila in editia 2011 a Raliului Dakar.
Stai cu ochii pe TV, incepand cu 2 ianuarie.