Asta ii permite, teoretic, sa indese in „valiza� din spatele farurilor un motor oricat de puternic, astfel incat sa rezulte un RS3; practic, din motive lesne de dedus, viitorul trasor din Ingolstadt va avea „doar� 350 CP, proveniti dintr-o versiune imbunatatita a agregatului turbo de pe TT-RS.
De canalizarea impresionantei herghelii catre roti se va ocupa o transmisie DSG cu sapte trepte, de la care ne asteptam sa schimbe rapoartele atat de repede, incat clipitul sa ni se para o eternitate.
Oricum, din cate am auzit, intreg habitaclul lui RS3 va fi un altar inchinat vitezei, cu un vitezometru gradat pana la 310 km/h (nu te ambala: mai mult ca sigur, viteza maxima va fi limitata la 250 km/h) si un volan in spatele caruia vor odihni doua padele din aluminiu.
Ti-am aprins beculetul? Atunci pune mana pe telefon si verifica repede cati bani mai ai in cont: Audi are de gand sa fabrice numai 2.700 de exemplare…