Sapte locuri, un design indraznet si doua motoare pe benzina care sustin agresivitatea exteriorului – iata principalele atuuri ale unui tot-teren dedicat celor neafectati de “flagelul� diesel.
Fabricat pe platforma tehnica a noului Grand Cherokee – in caz ca ai uitat, este vorba despre o arhitectura puternic inrudita cu cea a viitorului Mercedes M-Klasse –, Durango este propus in patru versiuni de echipare, cea mai ieftina dintre ele, Express, avand un pret de baza de 29.195 de $ (aproximativ 21.500 de euro). In schimbul acestei sume, producatorul american ofera noul motor Pentastar V6 de 3,6 litri si 290 CP (consum mediu 12,06 litri/100 km pentru versiunea 4×2 si 12,4 litri/100 km pentru cea 4×4), plus o lista de dotari standard ce include sistemul de climatizare automata, sistemul de iluminare ambientala si setul de roti cu jante de 18 inch.
Un “etaj� mai sus, in “raionul� Crew, clientii sunt rasfatati cu camere de luat vederi pentru marsarier, scaune cu memorie, usi de portbagaj cu deschidere automata si sisteme audio Alpine; totusi, daca tii la imaginea sportiva a brand-ului Dodge, trebuie sa mergi neaparat pe mana echiparii R/T.
Cunoscuta mai ales printre fanii lui Charger si Challenger, aceasta transforma SUV-ul din Detroit in genul acela de tot-teren in fata caruia te predai neconditionat: in definitiv, rotile cu jante de 20 de inch si garda la sol coborata cu 20 mm pot anunta prezenta unui V8 Hemi de 5,7 litri si 360 CP, capabil sa imprime mastodontului performante nebanuite. Aceleasi clipe de suprematie pot fi traite insa intr-un confort total, de indata ce te lasi atras de versiunea Citadel – un full-options cu piele perforata, faruri HID, volan incalzit electric si grila de radiator cu design unic.
Choose your weapon…