Masina, ce va ajunge in showroom-urile de peste Atlantic in primavara acestui an, are sub capota un V8 de 4,4 litri ce dezvolta, gratie supraalimentarii si injectiei directe, 400 CP si 610 Nm.
In final, 650i se va pozitiona exact la mijocul gamei Serie 6 Cabrio, BMW urmand a completa oferta din SUA cu un entry-level cu motor “sase-in-linie� turbo si cu un top-model M6 Cabrio, animat de mult-asteptatul V8 twin-turbo de 580 CP. Oricum, inca de la acest nivel clientii se vor putea bucura de performante mai mult decat decente, corpolentul carbiolet (4,89 m lungime, 1,89 m latime, 1,37 m latime si 2,86 m ampatament) fiind capabil sa accelereze de la 0 la 100 km/h in numai 4,9 secunde (ca de obicei, viteza maxima este limtata la valoarea de 250 km/h).
In plus, masina se va simti la condus aproape ca un coupe, gratie rigiditatii torsionale crescute cu 50% fata de vechea generatie. Nu ca ti-ai dori sa mergi prea mult cu “palaria� pe cap…
PS: acoperisul se poate ridica in 19 secunde si plia in 24, la viteze de pana la 40 km/h.