Deocamdata nu avem prea multe detalii vizavi de noul look, insa niponii au dezvaluit ca sedanul de clasa mare (ai citit bine – pe malul celalalt al Atlanticului, masina este mai lunga decat un BMW Serie 5) va avea “un design rafinat si un caracter sportiv�. Intr-o traducere aproximativa, inseamna ca trebuie sa te astepti la o serie de retusuri ale partii frontale – in special in zona barei de protectie, calandrului si farurilor – si la o revizuire a componentei tehnice, al carei punct de atractie ramane motorul V6 de 3,7 litri, 305 CP si 367 Nm.
El va face echipa cu noua transmisie automata Sequential SportShift, ce va trimite cuplul fie catre rotile directoare, fie spre ambele punti. In mod normal, versiunea cu tractiune integrala va costa un pic mai mult, insa nu e cazul sa te scumpesti la tarate: sistemul propus de Honda este Super Handling All-Wheel Drive, unul dintre primele care a modulat cuplul intre rotile posterioare.
Daca te-ai gandit sa “rontai� Audi-ul vecinului, n-ai cum sa nu-l bifezi…