Pentru ca asta sa se intample, compania din Zuffenhausen are nevoie rapid de o gama cat mai bogata, iar Cajun este doar una dintre noutatile absolute.
“Avem o buna oportunitate de a dezvolta modele noi, care sa amelioreze volumul de vanzari si cifra de afaceri. De asemenea, analizam sansele de reusita in mai multe segmente�, a declarat Matthias Mueller, directorul executiv al lui Porsche. Modele noi vor fi cu siguranta, avand in vedere ca SUV-ul Cajun a primit deja unda verde, iar un roadster entry-level, urmas al celebrului 550 Spyder, este pe cale sa ajunga si el pe lista proiectelor norocoase.
Primul va fi construit pe platforma tehnica a lui Audi Q5, insa va fi ceva mai agil si va avea un design mai “fitos�, semnat de catre Walter de Silva; de partea cealalta, cel mai accesibil roadster Porsche va utiliza componentele viitoarei generatii Golf, a carei versiune de top va avea un motor turbo de 2,5 litri si 365 CP.
In planurile sefilor de la Porsche mai intra o varianta Targa a lui Cayman si inca doua derivate ale marelui Panamera (cel mai probabil, un coupe clasic si un cabrio), insa, deocamdata, inginerii din Zuffenhausen sunt concentrati pe finalizarea perechii Boxster/Cayman, a noului 911 si a senzationalului 918 Spyder. Nu-i deranjati…