Ca multe alte masini electrice inaintea sa, el trebuie sa demonstreze ca masinile “verzi� pot fi misto de condus si blande cu Mama Natura in acelasi timp – pastila care, vrem nu vrem, va trebui sa o inghitim cat de curand.
Mapa de presa specifica faptul ca ESFLOW arata, se manevreaza si “fuge� ca o masina sport veritabila, doar ca habitaclul nu va fi inundat cu maraitul unui V6, ci, cel mult, cu zumzaitul infundat al agregatelor electrice. Sincer, ne indoim, insa tehnologia de la baza functionarii masinii – similara cu cea de pe LEAF – este cel putin impresionanta: doua propulsoare 100% eco, pozitionate deasupra puntii spate, actioneaza rotile posterioare pana cand bateria litiu-ion ramane fara energie. Daca cel de la volan nu exagereaza cu pedala de acceleratie (conceptul Nissan poate atinge 100 km/h in mai putin de cinci secunde), atunci nu va avea de ce sa-si griji vreme de 240 km; dupa aceasta distanta, acumulatorul trebuie reincarcat.
In rest, ESFLOW este obisnuitul spectacol de lumini si culori asteptat de la un prototip al secolului XXI, un pachet futuristic perfect pentru Daniel, DJ-ul din Barcelona. Cum, nu stii cine e Daniel? Intreaba-i pe specialistii in marketing de la Nissan, ii stiu intreaga poveste. Nu uita lamaia…