Acasa » Stiri » Mercedes C-Klasse Coupe: info & imagini oficiale

Mercedes C-Klasse Coupe: info & imagini oficiale

Postat in 14 februarie 2011
/
Comments are off for this post

Pana ieri l-ai vazut camuflat in fotografii-spion, acum e momentul sa-l admiri in toata plenitudinea formelor sale: noul Mercedes C-Klasse Coupe isi va consuma debutul la Salonul Auto de la Geneva, dupa care va fi pus la pastrare pana in toamna (anotimp in care se va da startul vanzarilor).

Supla, eleganta si rasata, sportiva din Stuttgart isi va recruta stapanii din randurile celor satui de linii extravagante, chiar daca, in afara versiunilor disponibile la start, va exista, candva, si un monstru AMG.

Trebuie, totusi, sa o spunem pe cea dreapta: de oriunde ai privi masina, iti dai seama ca designerii Mercedes nu s-au ostenit prea tare. Din fata si din spate, C-Klasse Coupe este identic cu sedanul din care deriva, asa ca intreg efortul lor s-a concentrat pe trasarea unui profil de model cu doua usi. Care a fost obtinut prin “scufundarea� plafonului cu 3,8 cm, subtierea & curbarea stalpului C si reliefarea aripilor posterioare.

Concluzia? Alura de coupe este aproape perfecta – acel “aproape� ar fi lipsit, daca lipsea si montantul central –, gratie capotei de motor lungi, parbrizului plonjat si celor doua console antagonice (cea din fata fiind mult mai mica decat omonima de la capatul opus al caroseriei). Trecem la interior…

… unde totul va fi extrem de familiar oricarui posesor de C-Klasse Sedan, pentru simplul fapt ca este identic. Ai o consola centrala masiva impanzita cu butoane, un volan sport cu trei spite tesit in zona inferioara si un display central cu diametrul de 5,8 inch. La C250 Coupe tabloul de bord si panourile usilor sunt decorate cu insertii din aluminiu, in timp ce la C350 Coupe metalul este inlocuit de lemnul de nuc. Nu lipsesc ajutoarele electronice, mai ales cele menite sa te tina in contact cu lumea (conexiune Bluetooth, interfata USB, Google Maps etc); totusi, nu trebuie sa te alarmezi in caz ca te ratacesti: de-abia ca vei vreme sa testezi dinamica masinii.

Pe hartie, totul suna cel putin bine: inclusiv modelul de baza, echipat cu un “patru-in-linie� turbo de 1,8 litri si 204 CP, are suficient “cox� pentru sustinerea unei drumetii cu tempo ridicat. Sprintul 0-100 km/h, de exemplu, este rezolvat in 7,1 secunde, cu doar 1,2 secunde mai lent decat performanta lui C350 (model echipat cu un V6 de 3,5 litri, capabil de 306 CP si 370 Nm); viteza maxima, in schimb, este identica la ambele versiuni: 210 km/h. Nu ne intreba de ce…