Americanii se asteptau sa fie botezat Z28, insa marca principala a grupului GM a ales indicativul ZL-1 – utilizat in anii ‘60 pentru a denumi un V8 de sapte litri si 430 CP, dedicat unei gasti de modele Camaro cu totul speciala.
Noul ZL1 nu ascunde un V8 atat de mare sub capota din aluminiu si fibre de carbon, ci “doar� unul de 6,2 litri, supraalimentat prin compresor mecanic. Ai ghicit, este vorba de acelasi agregat regasit si-n echiparea lui Corvette ZR1 ori Cadillac CTS-V, setat la puterea ultimului. Cu alte cuvinte, LSA-ul livreaza prin intermediul transmisiei Tremec cu sase rapoarte nu mai putin de 557 CP, suficient cat sa sustina declaratia de razboi trambitata de designul exterior (nu ne spune ca prizele de aer itite in fata parbrizului, rotile cu jante de 20 de inch si cele patru evacuari te-au lasat indiferent).
In alta ordine de idei, masina este suficient de bine burdusita cu tehnologie de ultima ora cat sa-si merite renumele de “cel mai avansat Camaro din istorie�; cat de repede va merge insa, vom afla abia in primavara viitoare. Pana atunci, sa nu te miri daca ai s-o vezi in urmatorul “Transformers�…