Acest lot va fi folosit exclusiv de inginerii GM din Europa si SUA pentru a stabili fiabilitatea produsului si a modului in care conlucreaza toate retelele de sisteme din autovehicul.
Aceasta este o veste buna totusi, pentru ca toti credeam ca vom conduce BYD-uri chinezesti in loc de masini adevarate.
Andrew Farah, Vehicle Chief Engineer (Inginerul sef al proiectului Ampera) s-a declarat extrem de multumit de lotul de pre-productie si a spus ca totul este pregatit pentru intrarea in productie de serie mare a modelului Ampera incapand cu 2011.
Opel Ampera este un Chevrolet Volt rebranduit si dispune de un motor electric de 111 KW, ce produce un moment motor de 370 Nm.
Acest motor este alimentat de o baterie de acumulatori Li-ion care ii permite lui Ampera sa ruleze aproape 60 de kilometri folosind exclusiv energia electrica stocata in bateria de acumulatori.
Cand energia stocata scade sub un nivel prestabilit, intra in functiune un motor termic de 1.4 litri, care are rolul exclusiv de generator de curent pentru baterie si pentru motorul electric, neavand niciun fel de legatura mecanica intre acesta si roti.
GM are sperante mari cu acest model si are o sansa foarte mare, cel putin pe hartie, sa isi spele imaginea de constructor de SUV-uri behemotice si pick-up-uri pentru red-necsi.