Practic o versiune impopotonata a masinii de serie, sedanul de clasa mare surprinde placut prin atitudine, dar nu si prin consistenta loviturii de imagine.
Mai pe romaneste, Lexus LF-Gh face mult zgomot pentru nimic. In primul rand, butaforia tipatoare – jantele sport, imensul calandru in forma de clepsidra, exageratele prize de aer si tentativa de eleron de pe portbagaj – fie o sa dispara, fie va fi domolita. Pana la un punct la care putea sa si dispara.
In al doilea rand, ceea ce va ramane o sa fie un conglomerat destul de confuz. Un soi de amestec intre elementele de design ale lui LS, IS si… Audi A4 (nu-mi spune ca n-ai vazut vapori din parfumul teutonului plutind in lumina farurilor LED). Sigur, unii ar putea ignora asta, chititi fiind sa se lafaie in habitaclul spatios (LF-Gh este cu 4 cm mai lung, cu 5 cm mai lat si cu 2 cm mai inalt decat actualul GS); totusi, ar trebui sa fii un afacerist batran si plictisitor ca sa te multumesti doar cu atat.
De unde rezulta ca viitorul GS va fi, inevitabil, un bestseller…