Ei bine, in 2014, fabricantul din Stuttgart isi va testa norocul cu un model in segmentul sportivelor de pana in 100.000 de euro, ce poate fi descris drept un “baby-SLS�. Evident, lucrurile nu sunt chiar atat de simple.
In primul rand, viitorul coupe cu motor fata si tractiune spate va trebui sa fie mai mic, mai putin potent si mai ieftin decat un SLS, asa ca Mercedes trebuie sa aiba grija la ce platforma foloseste si catre ce agregate se orienteaza. De construit, il va construi impeuna cu AMG, tunerul de casa responsabil si de punerea la punct a lui SLS; in schimb, de tinerea sub control a costurilor se va ocupa compania-mama, care a impus deja utilizarea mai multor componente de la viitorul SL.
Sursele apropiate proiectului au declarat ca SLC va avea un pret de circa 85.000 de euro, adica exact cat trebuie pentru a-i face zile fripte lui 911 Carrera S si Aston Martin V8 Vantage. Pana aici, toate bune si frumoase; totusi – ce vor primi la schimb clientii?
Pai, in mare, un coupe cu iz retro, de vreo 4,5 metri lungime, a carui capota interminabila va face habitaclul sa para mic si inghesuit (suna cunoscut?). De asemenea, caroseria va etala bosaje proeminente si un set de linii agresive, iar materialele din care va fi confectionata sunt aluminiul si fibra de carbon (in final, SLC va trebui cantareasca mai putin decat SLS AMG).
Cat despre motorizare, se vorbeste despre o solutie cel putin interesanta: o varianta aspirata a recent lansatului V8 AMG de 5,5 litri, ce va dezvolta in jur de 420 CP si 550 Nm.
Asta inseamna cu cativa cai si o basculanta de newton-metri peste potentialul actualului Porsche Carrera GTS; ca atare, indivizii din Zuffenhausen vor trebui sa se concetreze serios la finalizarea noului 911. Nu de alta, dar sa nu-l ia salvarea…