Iar acum, sa trecem la chestiile noi…
Vom incepe cu… o alta veste buna: liniile retro ale actualei generatii vor fi pastrate si de viitorul model. Asadar, este aproape sigura ca masina isi va pastra caracterul macho, chiar daca, din punct de vedere fizic, nu va mai fi atat de impunatoare. Ford are de gand sa faca din noul Mustang un pony-car mic si greu cat un, err, ponei, asa ca sa nu te miri daca diferenta de centimetri si kilograme va fi considerabila.
In plan tehnic, vom asista la o adevarata revolutie condusa de un nou propulsor din generatia EcoBoost, a carui cilindree de numai 2,5 litri il va obliga sa ocupe un loc la baza gamei. Deasupra lui s-ar putea plasa un V6 de 2,7 litri (probabil, tot supraalimentat), in timp ce oamenii care stiu ce trebuie asezat sub capota unui Mustang vor fi obligati sa stranga bani pentru top-modelul V8. Care, apropo, va scoate 500 de caluti din 5,4 litri.
Am lasat la urma raspunsul la marea intrebare: va fi sau nu cel de-al saselea Mustang o masina sport adevarata? Mai exact – va renunta sau nu la stupida punte spate rigida? Ei bine, raspunsul este “Da�. Viitorul adversar al lui Chevy Camaro va avea suspensii spate independente, ce-i vor propulsa calitatile dinamice la un cu totul alt nivel. Unul care, fie vorba intre noi, nu l-a cunoscut niciodata…