Ce trebuie sa intelegi tu din fraza asta? Simplu: Mercedes se pregateste, la randu-i, sa atace pozitia lui BMW X6.
Asadar, in 2014, cu numai doi ani inaintea aparitiei lui Audi Q6 (cel de-al treilea membru al acestui grup de SUV-uri cu cifoza), Mercedes il va prezenta pe GLS – un mutant rezultat din incrucisarea lui ML si a lui CLS. Ca si adversarul bavarez, va avea un interior cu numai patru locuri si un plafon suficient de aplecat incat sa-i incomodeze pe cei care stau in spate, insa miza e prea mare pentru ca Merc sa nu participe: in doar doi ani, X6 s-a vandut in nu mai putin de 120.000 de exemplare.
Oricum, lupta se va inteti dramatic, caci in 2013 vom face cunostinta cu noul Range Rover, iar japonezii ar putea veni si ei cu ceva mai interesant decat Acura MDX; ca atare, fabricantul din Stuttgart este decis sa nu lase nimic la voia intamplarii, planuind sa inghesuie sub caroseria lui GLS tot ce are mai bun prin “camara� tehnologica.
Asta inseamna, intr-o prima faza, cele mai la moda jucarele electronice, iar in a doua o paleta de motorizari moderne, performante si foarte economice. Balul ar putea fi deschis de excelentul V6 turbodiesel de trei litri, 265 CP si 620 Nm si incheiat de monstrul V8 AMG de 5,5 litri, 525 CP si 700 Nm; intre ele s-ar mai putea intercala inca doua benzinare (V6 de 3,5 litri si 306 CP, respectiv V8 de 4,6 litri si 435 CP), precum si una-doua propulsii ecologice (in genul celei de pe E300 Hybrid). Radu Beller, he’re they come…