Acesta este mesajul transmis de vicepresedintele companiei sud-coreene, domnul Hyoung-Keun (Hank) Lee, care a precizat ca doreste sa transforme Kia in cea mai iubita marca auto din lume
…
Intr-un interviu realizat de Automotive News Europe, acesta a declarat ca vrea sa transforme Kia intr-o marca populara
precum Volkswagen.
Ba, mai mult, domnul Hyoung-Keun (Hank) Lee a declarat ca, pentru a atinge acest scop, compania sud-coreeana folosteste modelele constructorului din Volksburg drept etalon pentru dezvoltarea noilor modele.
De exemplu, pentru viitorul Kia C\’eed, care va fi lansat anul viitor, tinta, in ceea ce priveste manevrabilitatea si comportamentul rutier, este, nimeni altul, decat Volkswagen Golf!
Notiunea de cea mai iubita marca auto din lume
are si un scop practic, care se refera la reflectarea acestei perceptii in volumele de vanzari si cota de piata.
Dar, cresterea nu se va face foarte rapid pentru ca exista riscul sa facem multe greseli, asa cum a facut Toyota, care a crescut prea repede, iar furnizorii si angajatii sai nu au putut tine pasul
.
Targetul imediat este la fel de ambitios: pana in 2014, Kia intentioneaza sa produca si sa vanda 2,8 milioane de automobile, ceea ce inseamna o crestere de 400000 de unitati fata de productia estimata pentru acest an.