Pentru a demonstra ca avem in fata o bucata de istorie auto care refuza sa devina redundanta, nemtii au revizuit complet interiorul care aduce caroseria proiectat la sfarsitul anilor 60 ai secolului trecut, direct in viitorul apropiat!
Toate sittemele de bord sunt ultramoderne, incluzand aici ceasurile de bord, senzorul pentru monitorizarea unghiului mort lateral si centrala Command.
Pentru a sublinia caracterul de rege off-road, s-au pastrat cele trei butoane care comanda blocarea fiecaruia dintre cele trei diferentiale blocabile cu care este dotat veteranul.
Pregatit a fi lansat in iunie, noul Clasa G a primit oglinzi laterale noi, cu designul actual al gamei ce paorta steaua in frunte, precum si lampi de zi cu tehnologie LED.
Daca nu vreti sa stergeti asfaltul precum urmele de creion cu o radiera, exista optiunea G 500, cu un umil 1> V8 de 5,5 litri, precum si o versiune pentru cei care imbratiseaza copaci sambata si duminca, respectiv G 350 Bluetec.
Acesta din urma este si cel mai ieftin model G.
Ma rog, daca putem numi ieftin un automobil care pleaca de la peste 85.000 EUR…
Daca banii nu sunt o problema si vreti sa umiliti chiar si un Lamborghini la semafor, recomandam din tot sufletul behemotul 65 AMG, pentru care trebuie sa lasati 264.000 EUR si ceva maruntis…