placute prea mult, atunci cu siguranta te-a impresionat. In definitiv, venea de la un producator despre care obisnuiai sa spui ca are imaginatia unei scrumbii.
Pregateste-te sa fii din nou intrigat: la Paris, SsangYong il va baga pe XIV-2 in priza…
Da, da – ia-o la propriu. In loc de un motor termic, sub capota lui XIV va tacea un agregat electric. Ca atare, XIV devine e-XIV.
In plus, are un design diferit de al masinii aduse la Geneva, cu linii rotunjite si elemente picate din prezentul nepotilor nostri. Dupa unii, e cam exagerat, dar mai bine asa decat ceva care seamana… cu orice altceva.
Bile negre? Poate una: plafonul cu celule solare si bateria nu sunt indeajuns de puternice pentru a alimenta CUV-ul de 4,16 m lungime pe distante decente. Ca atare, propulsorul eco
primeste ajutor de la o mica unitate pe benzina, cu rol de generator. Ma rog, nimeni nu-i perfect…