Cu acest motor, noul 308 GTi se poate pune cu Golf GTI, cu ai sai 211 CP, cel putin pe hartie.
Momentul maxim de 275 Nm, se datoreaza atat supraalimentarii cu turbina cat si sistemului de distributie variabila (VTI), fiind transmis rotilor din fata prin intermediul unei cutii de viteze cu comanda manuala si 6 rapoarte.
Desi puterea este suficienta, iar motorul este o creatie de ultima generatie, 308 GTi accelereaza pana la 100 km/h in 7,7 secunde, timp destul de mare pentru clasa lui Golf GTI.
In echiparea standard, noul 308 GTi vine echipat cu jante de 18 toli, si anvelope cu dimensiunea 225/40 R18, care vor da de furca romanilor cu siguranta si un sistem audio pe masura asteptarilor viitorilor proprietari.
Partea frontala imprumuta grila lui 308 CC, in timp ce in spate a aparut un spoiler pe plafon si un difuzor aerodinamic, precum si doua tevi de esapament cromate.
Constructorul francez a anunat ca noul model va fi lansat pe 10 iunie 2010.