Adica un soi de geaman malefic al deja infricosatorului Porsche 911 GT2, masina care a reusit sa le puna fundul pe jar inclusiv pilotilor cu experienta.
In loc de 530 CP, motorul boxer bi-turbo de 3,6 litri trimite catre rotile posterioare – si NUMAI lor – 620 CP, in conditiile in care masina ce-l adaposteste cantareste doar 1.370 kg (cu 70 kg mai putin decat un GT2 obisnuit).
In ciuda suplimentarii numarului de cai, Porsche 911 GT2 RS este cu 5% mai economic decat ruda sa mai “domestica�; cu siguranta insa, acesta va fi ultimul lucru la care se va gandi cineva atunci cand masina se va grabi spre prima “suta�.
Explicatia este simpla: in ciuda faptului ca are doar tractiune spate, cel mai puternic Porsche rezolva respectiva proba in numai 3,4 secunde.
Ceva mai tarziu, monstrul cu elemente de caroserie din fibra de carbon si interior inecat in Alcantara ajunge la viteza maxima de 330 km/h, iar cine este priceput in arta volanului va putea scoate un timp de sub 7 minute si 20 de secunde pe Nurbugring.
Daca ai 245.000 de $ de spart si mult, mult curaj, ai face bine sa te grabesti: doar 500 de asemenea bolizi vor fi produsi.
Totusi, inainte sa faci o vizita celui mai apropiat dealer Porsche, gandeste-te daca te poti impaca cu faptul ca un 911 Turbo S este cu 0,3 secunde mai rapid pana la 100 km/h.
Si mult, mult mai docil.